Warning: Undefined variable $output in /home/mmzija/domains/mmgimnazija.lt/public_html/wp-content/plugins/archyvas/user/archyvas.php on line 10
Kovo 7 dieną gimnazijoje apsilankė ir daug gamtos paslapčių atskleidė gamtos fotografas, ornitologas, dviejų knygų autorius Marius Čepulis. „Esu išprotėjęs dėl žvaigždžių, sidabrinių debesų, žaibų, augalų, grybų ir visų gyvų būtybių...“ - prisipažįsta Marius. Džiaugiamės, kad toks sveikas išprotėjimas sukuria nuostabias fotografijas, kuriomis galime gėrėtis visi - tiek maži, tiek dideli. Kiek reikia kantrybės, žinių, įrangos ir, be abejo, sėkmės, norint ,,prikalbinti“ gyvūnus fotografuotis.
Fotografas vaikams ne tik parodė savo nuotraukas, bet ir suteikė daug naudingų žinių apie stipriausius Lietuvos gyvius – rudąsias miško skruzdėles, apie smėlyje gyvenančius skruzdžių liūtus, paneigė pasakose pabrėžtą lapės gudrumą, o vilko kvailumą, papasakojo mažiesiems apie tai, kuo minta ežiai.
Daug paukščių ir žinduolių nuotraukų bei išsamus ir tikslus autoriaus pasakojimas apie juos praturtino jaunesniųjų gimnazistų žinias ir paskatino elgtis gamtoje kaip svečiuose.
Mokytoja Inga Čeplikienė
Kviečiame į susitikimą būsimus Marijonų gimnazijos bendruomenės narius!
Š.m. kovo 6d. Marijampolės Jono Totoraičio progimnazijoje vyko tarpmokyklinės tinklinio varžybos. Dalyvavo šešios komandos. Marijonų gimnazijai atstovavo 8, I ir II klasių moksleivių komanda, kuri laimėjo 3 vietą.
Kovo 2 ir 5 dienomis Ia ir Ib klasių gimnazistai lankėsi Kraštotyros muziejuje, kuriame vyko edukacinės pamokos ,,Etninės kultūros savitumas‘‘. Pamokas vedė muziejininkas, buvęs mūsų gimnazijos mokinys Laurynas Bernotas. Muziejuje gimnazistai įgijo išsamesnių žinių apie etninę kultūrą. Taip pat Laurynas jiems pateikė duomenų apie etnokultūros tyrimus ir sklaidą, padėjo suvokti etninės kultūros visumą, jos santykį su dabartimi, kultūrų įvairove.
Mokyt. Levita Kiverienė, Rima Dragūnevičienė
Penktadienį mūsų gimnazistai šventė šimtadienį – dieną, simbolizuojančią, jog iki svarbiausių iššūkių – egzaminų – liko vos šimtas dienų. Džiugu buvo stebėti jaunus, kūrybiškus, vertybinius pagrindus turinčius žmones. Mokytojai, tėveliai ir kiti renginio svečiai ilgai nepamirš įspūdingų šimtadienio akimirkų.
Šių metų vasario 24 dieną dalyvavau respublikinėje anglų kalbos olimpiadoje, kuri vyko Vilniuje, Vytauto Didžiojo gimnazijoje. Teko atlikti rašymo, kalbėjimo bei komandines užduotis. Iš pradžių rašėme laisvo stiliaus kūrybinį darbą, vadinamąjį „blog‘ą“. Vėliau mūsų laukė dialogas porose burtų keliu ištraukta aktualia tema, susijusia su kultūra, naujienomis bei mokslu. Galiausiai atlikome komandines užduotis – suskirstyti grupelėmis vaikštinėjome Vilniaus senamiesčio gatvėmis, rinkome įvairiausią informaciją, vaizdo medžiagą apie miesto įžymybes. Vėliau ją pristatėme visiems dalyviams bei mokytojams. Olimpiados kulminacija - apdovanojimai, kurių metu ir paaiškėjo, jog iš 82 į respublikinį olimpiados etapą atvykusių mokinių užėmiau 5-ąją vietą. Man buvo įteikti Jungtinių Amerikos Valstijų ambasados Vilniuje įsteigti prizai.
Ši olimpiada - labai vertinga patirtis: turėjau galimybę ne tik įgyti žinių, bet taip pat praplėčiau akiratį: domėjausi įvairiomis sritimis, tobulinau minčių raišką, gebėjimą rašyti aiškiai ir sklandžiai. Taip pat susiradau naujų draugų ir bendraminčių.
Dominykas Ragelis, IIIb klasė
Šių metų vasario 24 dieną dalyvavau respublikinėje anglų kalbos olimpiadoje, kuri vyko Vilniuje, Vytauto Didžiojo gimnazijoje. Teko atlikti rašymo, kalbėjimo bei komandines užduotis. Iš pradžių rašėme laisvo stiliaus kūrybinį darbą, vadinamąjį „blog‘ą“. Vėliau mūsų laukė dialogas porose burtų keliu ištraukta aktualia tema, susijusia su kultūra, naujienomis bei mokslu. Galiausiai atlikome komandines užduotis – suskirstyti grupelėmis vaikštinėjome Vilniaus senamiesčio gatvėmis, rinkome įvairiausią informaciją, vaizdo medžiagą apie miesto įžymybes. Vėliau ją pristatėme visiems dalyviams bei mokytojams. Olimpiados kulminacija - apdovanojimai, kurių metu ir paaiškėjo, jog iš 82 į respublikinį olimpiados etapą atvykusių mokinių užėmiau 5-ąją vietą. Man buvo įteikti Jungtinių Amerikos Valstijų ambasados Vilniuje įsteigti prizai.
Ši olimpiada - labai vertinga patirtis: turėjau galimybę ne tik įgyti žinių, bet taip pat praplėčiau akiratį: domėjausi įvairiomis sritimis, tobulinau minčių raišką, gebėjimą rašyti aiškiai ir sklandžiai. Taip pat susiradau naujų draugų ir bendraminčių.
Dominykas Ragelis, IIIb klasė
Susitikimo metu anglų kalbos mokytoja J.Rupšienė kalbėjo apie tai, jog mūsų gimnazija teiks paraišką dalyvauti dar viename Erasmus+ projekte. Tikimės, kad „Žalieji paaugliai verslininkai“ (“Green teen entrepreneurs”) startuos nuo 2018-ųjų rugsėjo ir tęsis dvejus mokslo metus. Jame ketina dalyvauti iš viso keturios mokyklos iš Vokietijos, Ispanijos, Italijos ir Lietuvos. Projekto metu mokiniai kurs savo įmones, mokysis jose įsidarbinti ir dirbti tarsi tikrose, gamins ekologišką produkciją, ją reklamuos ir pardavinės visose partnerių šalyse, o gautą pelną skirs pasirinktoms labdaros organizacijoms. Planuojami susitikimai su tvarumo koncepcijos ekspertais, verslo kūrimo, valdymo ir etiketo žinovais, reklamos specialistais. Mokiniai lankysis ekologinėse ir tvariai veikiančiose įmonėse, artimiau susipažins su minėtų šalių kultūra ir partnerių mokyklų gyvenimu, geriau pasirengs įsilieti ne tik į savo šalies, bet ir tarptautinę darbo rinką. Projekte pirmiausia kviečiami dalyvauti dabartiniai gimnazijos aštuntokai ir pirmosios klasės gimnazistai, tačiau bus svarstoma galimybė prisijungti ir kiek jaunesniems bei vyresniems mokiniams.
Vasario 28 d. gimnazistai Paulius, Greta, Justė ir Aistė dalinosi įspūdžiais, patirtais Vokietijoje. Jie dalyvavo ,,Erasmus+ projekto ketvirtajame susitikime, kuris vyko šios šalies Erich-Gutenberg-Berufskolleg mokykloje. Mokiniai pastebėjo, jog skiriasi mūsų šalies ir Vokietijos mokinių mokymosi sąlygos, bendravimas su pedagogais, vertinimo sistema. Ne visiems patiko per daug draugiški santykiai su mokytojais. Paulius pastebėjo, jog mokinių ir mokytojų santykiai kartais peržengia draugiškumo ribas. Jam atrodo, jog labai svarbus pagarbus elgesys. Greta akcentavo, jog vokiečių moksleiviai emocingesni, drąsiau reiškia teigiamas emocijas, nebijo jomis dalintis su mokytojais. Gimnazistams įsiminė visos šeimos, kuriose gyveno kelionės metu, todėl susirinkusiems pasakojo apie galimybę geriau pažinti vokiečių kasdienybę, kultūrą, papročius. Susitikimo šeimininkai pasirūpino ir turiningu svečių laisvalaikiu, kurį linksmai pristatė visi projekto dalyviai.
Šio projekto koordinatorė - anglų kalbos mokytoja Daiva Miliauskienė.
Susitikimo metu anglų kalbos mokytoja J.Rupšienė kalbėjo apie tai, jog mūsų gimnazija teiks paraišką dalyvauti dar viename Erasmus+ projekte. Tikimės, kad „Žalieji paaugliai verslininkai“ (“Green teen entrepreneurs”) startuos nuo 2018-ųjų rugsėjo ir tęsis dvejus mokslo metus. Jame ketina dalyvauti iš viso keturios mokyklos iš Vokietijos, Ispanijos, Italijos ir Lietuvos. Projekto metu mokiniai kurs savo įmones, mokysis jose įsidarbinti ir dirbti tarsi tikrose, gamins ekologišką produkciją, ją reklamuos ir pardavinės visose partnerių šalyse, o gautą pelną skirs pasirinktoms labdaros organizacijoms. Planuojami susitikimai su tvarumo koncepcijos ekspertais, verslo kūrimo, valdymo ir etiketo žinovais, reklamos specialistais. Mokiniai lankysis ekologinėse ir tvariai veikiančiose įmonėse, artimiau susipažins su minėtų šalių kultūra ir partnerių mokyklų gyvenimu, geriau pasirengs įsilieti ne tik į savo šalies, bet ir tarptautinę darbo rinką. Projekte pirmiausia kviečiami dalyvauti dabartiniai gimnazijos aštuntokai ir pirmosios klasės gimnazistai, tačiau bus svarstoma galimybė prisijungti ir kiek jaunesniems bei vyresniems mokiniams.
Vasario 26 dieną Ic klasės mokiniams vyko integruota biologijos - kūno kultūros pamoka „Fizinio krūvio įtaka pulso dažniui“, kurios tikslas - gebėti nustatyti pulso dažnį ir jo priklausomybę nuo kūno padėtis ir fizinio krūvio. Atlikdami įvairią fizinę veiklą, padedami biologijos mokytojos metodininkės J.Barabanovienės ir kūno kultūros mokytojos K.Balčiauskienės, mokiniai išsiaiškino, kaip pulso dažnis priklauso nuo kūno padėties, fizinio krūvio ir skirtingų organizmo individualių savybių.