Marijampolės marijonų gimnazija

Archyvas

Grįžti atgal
Kelionė į Druskininkus

Ankstų gegužės 31-osios rytą 5 a klasės mokiniai lydimi auklėtojos, istorijos ir kūno kultūros mokytojų vyko į Druskininkus.
Įdomybės prasidėjo  ONE.LT pramogų parke. Kvapą gniaužė daugybė įdomių trasų ir begalė kliūčių. Visi troško jas išbandyti. Širdis spurdėjo iš baimės ir džiaugsmo. Galiausiai  pavargę po daugybės išbandytų trasų jau gardžiavomės keptomis dešrelėmis.
Visi pasisotinę išskubėjome į Mikalojaus Konstantino Čiurlionio memorialinį muziejų. Ten gidė papasakojo apie M.K.Čiurlionio vaikystę, tolesnį gyvenimą. Pamatėme, kur augo ir gyveno genialusis kompozitorius.
Kai apžiūrėjome muziejų toliau keliavome į Liškiavos piliakalnį. Nuo piliakalnio viršūnės akį džiugina Nemuno, laukų ir pievų grožis. Taip pat matėme nuostabaus grožio baroko stiliaus bažnyčią ir prie jos prisišliejusį vienuolyną.
Po daugybės patirtų įspūdžių ir naujos informacijos apie Lietuvos istoriją keliavome namo. Nors visi buvome pavargę, bet mintyse galvojome apie patirtus nuotykius ir puikiai praleistą laiką.
Už išvyką dėkojame klasės auklėtojai bei mokytojoms .

Gabija Vidrinskaitė , 5 a kl.